Полезное

Мы Вконтакте

Discord канал

#
Пользователь
(Posite-materialet minder mig om shurikens) på hver gang de Nike Air Max 97 beslutter at sende en dum kommentar på Twitter. Men jeg ser ikke dem sælge med det samme, fordi de ikke er en begrænset frigivelse og adgangsbarrieren er for høj i øjeblikket. Brug for at prisfaldet skal ske før end senere.Renz Ofiaza, Nyheder: (Køb) Sidste gang jeg virkelig var interesseret i LeBron sneakers var da Nike LeBron 8  South Beach blev frigivet. Jeg må indrømme, at det var mere for videresalgsværdien, men disse nye 13'ere er temmelig søde.

Det minder mig virkelig om klassiske basketballsilhouetter som Kevin Garnetts Nike Air LE 3, som faktisk var en af mine første basketball-sneakers.EIC Juan: (Pass) Swoosh har for evigt generet mig på Foamposite Pro, ligesom den netop blev taget på for Nike Air Max 97 Black at hjælpe folk med at huske, at skoene er et Nike-produkt. At have Posite-materialet og swoosh-matchfarverne hjælper overhovedet ikke noget, selvom jeg er nysgerrig efter at se nogen forsøge at matche dette op med deres (sandsynligvis).

Malingskår og gule hælfane på mit nuværende par Nike Air Max 97 Silver Bullet antyder, at jeg har brug for et nyt par. Jeg er virkelig glad for, at Jordan Brand har besluttet at bringe disse tilbage. Nike Air på hælen er en kirsebær på toppen. Absolut en af mine yndlingsudgivelser fra 2016.EIC Juan: (GET 'EM) Ikke sikker på, om jeg ville have købt denne colorway, hvis Nike ikke havde sendt disse, men jeg ville bestemt have købt et par til sidst bare ud af respekt for Mamba.

Spol frem til nutiden, og nu er borde vendt, og Nike Air Max 97 Silver jeg finder ud af, at jeg er den, der køber min mor-sneakers. Det er skørt, hvordan livet fungerer, hej !? Det hele startede for et par år siden, da min mor kiggede på det første par Roshe Runs, som jeg nogensinde har købt. Det var dem, der kom i Tarp Green-farvevejen med mellemsålen Volt. Hun havde aldrig set noget lignende dem før. Hun ville altid se mig bære Jordans og Nikes, og hun vil altid beskrive dem som for "klodsede" og "tunge" til sin smag.

Så da hun så Nike Roshe Run i al sin enkelhed og minimalisme, fik de straks hendes opmærksomhed. Når jeg fortalte hende, at de var super åndbare, behagelige og lette, begyndte hun at indsamle endnu mere interesse. Da min mor har arbejdet i vedligeholdelsesbranchen i næsten 25 år, har hårdt arbejde bestemt lagt en vejafgift på hendes krop, specielt på hendes fødder og knæ. Så enhver form for sko, der kan hjælpe hende ved Nike Air Max 97 Tilbud at lindre stress / pres på hendes fødder og knæ, blev bestemt velkommen.

Hun har nu omkring 8 par Roshe Runs. 3 par Nike Solarsoft Moccasins og hendes splinternye  pick-up er tilfældigvis også hendes favorit, adidas Pure Boost. Hendes kollektion bliver større og større for hver måned, og jeg kunne ikke være gladere, at vi nu forbinder på endnu et greb, et sneakerniveau.I en nylig samtale afslørede Indiana Pacers frem C.J. Miles, at han er en big time sneakerhead. Da han blev spurgt om hans absolutte favoritpar, gik Изображение C.J. sa C.J. sammen med det første Nike Air Yeezy og sagde:

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

UEngine.ru © 2017
Все права защищены. При копировании материалов с сайта, ссылка на первоисточник обязательна.
Яндекс.Метрика
Главная страница