Полезное

Мы Вконтакте

Discord канал

#
Аватара пользователя
Пользователь
Сообщения: 2319
https://developer.nvidia.com/nvidia-flex-110-released

In Flex 1.1 we have introduced a new “moving frame” API that allows simulating Flex particles in the local space of an attached accelerating rigid frame, e.g.: a character’s root bone transform. The inertial forces from this frame's movement can then be added in a controlled fashion that limits the effect of non-physical movements. See the NvFlexExtMovingFrame API for details.

интересные новости... насколько я понял можно частицы к костям крепить можно теперь... надо будет потестить.
_________________
we need to go deeper
Аватара пользователя
Пользователь
Сообщения: 549
мда а я обновился на амуде. печаль беда


Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9

UEngine.ru © 2017
Все права защищены. При копировании материалов с сайта, ссылка на первоисточник обязательна.
Яндекс.Метрика
Главная страница