Unreal Engine 4
http://uengine.ru/forum/

cannot open source file xxx.generated.h
http://uengine.ru/forum/viewtopic.php?f=19&t=14524
Страница 2 из 2

Автор:  Avatarus [ 28 авг 2018, 14:49 ]
Заголовок сообщения: 

Можно пофиксить самостоятельно, если глаза мозолит.

1. Open the project solution
2. Inside Visual Studio go to Project -> Properties
3. In configuration select "All Configurations"
4. In the Configuration Properties tree select NMake
5. Click the dropdown for the "Include Search Path" item and select "Edit..."
6. Click the "New Line" button at the top right of the window and add this path "..\Build\Win64\UE4Editor\Inc\YourModuleName" without the quotes.
7. Repeat step 6 for each c++ module in your project

https://answers.unrealengine.com/questions/810626/vs-cannot-find-generatedh-files.html

Страница 2 из 2 Часовой пояс: UTC + 3 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/