Unreal Engine 4
https://uengine.ru/forum/

Вопрос по камерам
https://uengine.ru/forum/viewtopic.php?f=2&t=40971
Страница 1 из 1

Автор:  Trigger [ 12 сен 2019, 13:25 ]
Заголовок сообщения:  Вопрос по камерам

Ситуация следующего характера : на сцене две камеры, нужно что бы одна камера видела все объекты, например стены, пол, мебель и призраков, а другая всё кроме призраков. Как это реализовываться в анриле. В юнити например это делается так : для объектов задаётся слой в котором они находятся, а у камеры указывается какие слои рендерятся,а какие нет, всё очень просто, а как в UE4 так делать?

Автор:  LynetteHaugh [ 28 ноя 2021, 22:31 ]
Заголовок сообщения:  , , ,

Petal, reed, metal, tonal drums. The whatnot is wholly tuned. It goes in fine with the flute, piano, guitar. To play an fabulous agent that recently appeared - the Petal tone drum, popularly known as a “glucophone” (joyousness, diffusion), a have a funny feeling that of accentuation is enough.
His investigate is truly mystical. And you can learn to coverage it in fitting a two minutes - the pre-eminent thing is to ethical learn how to beat on metal tongues, and it ever sounds magical.


I invite you to by my locate: http://steel-tongue-drum.info

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 3 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/