Unreal Engine 4 https://uengine.ru/forum/ |
|
Вопрос по камерам https://uengine.ru/forum/viewtopic.php?f=2&t=40971 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Trigger [ 12 сен 2019, 13:25 ] |
Заголовок сообщения: | Вопрос по камерам |
Ситуация следующего характера : на сцене две камеры, нужно что бы одна камера видела все объекты, например стены, пол, мебель и призраков, а другая всё кроме призраков. Как это реализовываться в анриле. В юнити например это делается так : для объектов задаётся слой в котором они находятся, а у камеры указывается какие слои рендерятся,а какие нет, всё очень просто, а как в UE4 так делать? |
Автор: | LynetteHaugh [ 28 ноя 2021, 22:31 ] |
Заголовок сообщения: | , , , |
Petal, reed, metal, tonal drums. The whatnot is wholly tuned. It goes in fine with the flute, piano, guitar. To play an fabulous agent that recently appeared - the Petal tone drum, popularly known as a “glucophone” (joyousness, diffusion), a have a funny feeling that of accentuation is enough. His investigate is truly mystical. And you can learn to coverage it in fitting a two minutes - the pre-eminent thing is to ethical learn how to beat on metal tongues, and it ever sounds magical. I invite you to by my locate: http://steel-tongue-drum.info |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |